از کجا چمن مصنوعی برای زمین فوتبال بخریم

همه چیز در مورد موکت،کفپوش و چمن مصنوعی های جدید

از کجا چمن مصنوعی برای زمین فوتبال بخریم

۵۹۴ بازديد

چمن مصنوعی زیبا و کاربردی است. و اگر قرار دادن چمن تزئینی در داخل معمولاً س questionsالی ایجاد نمی کند ، استفاده از پوشش بیرونی مستلزم برخورد دقیق در مرحله انتخاب و کفپوش است.

برای جاده ، قیمت چمن مصنوعی فوتبال چشم انداز و همچنین ورزش استفاده می شود. می توانید یکی از گزینه های دیگر را بر اساس هدف مورد نظر از پوشش انتخاب کنید. اگر این یک طرح شخصی است و وظیفه یک چمن مصنوعی بهبود منطقه است ، پس پوشش چشم انداز کاملاً کافی است. اگر ما در مورد بهبود زمین های ورزشی صحبت می کنیم - زمین های فوتبال ، زمین های تنیس ، زمین های گلف و راگبی و دیگر مناطق پر رفت و آمد ، بهتر است یک چمن ورزشی تخصصی را ترجیح دهیم.

نحوه تعمیر چمن مصنوعی
 روشهای مختلفی برای نصب و بستن روکش وجود دارد. نحوه تعمیر چمن مصنوعی برای اطمینان و ایمنی آن:

نوار اتصال 30 سانتی متر عرض.
مشخصات چسب دو جزء.
منگنه
نحوه چسباندن چمن مصنوعی به بتن
نصب بتن در تراس های روباز ، بالکن ها یا محوطه سازی فردی استفاده می شود. هنگام قرار دادن پوشش روی پایه بتنی ، باید از بستر استفاده شود. نه تنها استفاده راحت را ایجاد می کند ، بلکه در صورت مالش به پایه از چمن در برابر سایش سریع محافظت می کند. این یک ژئوتکستایل خاص یا یک پوشش لاستیکی فوم نازک است که می تواند به صورت جداگانه یا همزمان استفاده شود.

فناوری سبک بسیار ساده است:
پایه بتنی از زباله تمیز می شود.
چمن مصنوعی با روکش 15 میلی متری پیچیده می شود و حداقل چند ساعت باقی می ماند و در حالت ایده آل برای یک روز به طور کامل گسترش می یابد.
ورق های روکش از سر به انتها بریده شده و با نوار و چسب به هم چسبانده می شوند.
برای محکم ترین اتصال ، درزها علاوه بر این با بست ها تقویت می شوند.
لبه های فضا با حاشیه های تزئینی تزئین شده است.
نحوه چسباندن چمن مصنوعی به زمین
در بیشتر مواقع برای قرار دادن روی زمین نیازی به استفاده از بستر نیست ، پس از انتخاب پوشش با توجه به ویژگی های فنی چمن مصنوعی فوتبال ، باید از محل صحیح آن مراقبت کنید. اما در برخی موارد بدون آن نمی توان انجام داد. این امر در مورد اماکن ورزشی صدق می کند. از آنجا که راحتی و محافظت در برابر صدمات تصادفی در اینجا بسیار مهم است ، تشک حتی در رختخواب بهتر است تا در برابر زمین خوردن محافظت در برابر ارتعاش و حداکثر محافظت را انجام دهد. قرار دادن روکش مستقیم روی زمین ایده خوبی نیست. بهتر است منطقه را با مخلوطی از شن و ماسه بپوشانید و آن را به خوبی فشرده کنید.

قبل از چسباندن لبه های چمن مصنوعی ، باید مطمئن شوید که آنها به خوبی به هم چسبیده اند و هیچ شکافی ندارند. بهتر است بلافاصله پس از برش چسب بزنید تا پوشش تحت تأثیر دمای خارجی زمان تغییر شکل پیدا نکند.

برخی از علائم بازی را می توان در تولید روکش گنجانید. اما ، به عنوان یک قاعده ، برای زمین های ورزشی ، باید علامت های اضافی را در رنگ متضاد بچسبانید. برای انجام این کار ، یک نوار پوششی با اندازه دلخواه در نقاط مشخص شده با استفاده از یک چاقوی ساختمانی بریده می شود. در جای خود ، یک نوار اتصال قرار می گیرد ، که با چسب پوشانده شده است. علائم با چسب ثابت شده و نورد می شوند. اطمینان حاصل کنید که شمع در مفصل گیر نمی کند.

پس از خشک شدن چسب ، خرید چمن مصنوعی باید با یک لایه ماسه کوارتز با کسری از 0.4-0.6 میلی متر پوشانده شود. برای اینکه لایه یکنواخت باشد ، از تکنیک خاصی استفاده می شود. سپس چمن را شانه کرده و با یک ماده پرکننده - خرده لاستیکی پوشانده شده است.

پرورش یک فرش چمن یکنواخت یک کار نسبتاً دشوار است و هر صاحب یک قطعه شخصی نمی تواند آن را حل کند. کاشت چمن مصنوعی جایگزینی برای چمن طبیعی است و این کار برای همه در دسترس است. چنین روکش نیازی به محافظت در برابر سرما ، خشکسالی و علف های هرز ندارد ، حداقل نیاز به نگهداری دارد.

چمن مصنوعی کاملاً متناسب با طراحی چشم انداز است و همچنین نیاز به حداقل هزینه های طبیعی برای مراقبت از آن دارد.

سرمایه گذاری اولیه در چمن مصنوعی کمی بیشتر از چمن طبیعی است ، اما نگهداری چمن مصنوعی بسیار ساده تر از چمن طبیعی است. حتی یک فرد بی تجربه می تواند چنین روکش را نصب کند تا بتوانید در هزینه قابل توجهی صرفه جویی کنید.

ویژگی ها و مزایای چمن مصنوعی
اگر مجبور هستید یک زمین کودکان یا ورزش را سازماندهی کنید ، چمن مصنوعی جایگزین مناسبی برای چمن طبیعی خواهد بود.

از نظر ظاهری ، این گیاه عملاً از طبیعی قابل تشخیص نیست. این پارچه از الیاف پلی پروپیلن یا پلی اتیلن ساخته شده است که به پایه الاستیک محکم شده است.

لازم است بلافاصله پس از نصب روکش چمن را بچسبانید ، تا هنگام تغییر دمای روزانه تغییر شکل ندهد.

چمن مصنوعی می تواند چند نوع باشد:

در زمین های فوتبال ، آنها عمدتا از چمن استفاده می کنند. در این حالت ، دانه های لاستیکی و ماسه بین انگورهای چمن ریخته می شود.
در زمین های بازی معمولاً از چمن مصنوعی نیمه پر استفاده می شود - بین انگورها ماسه کوارتز ریخته می شود.
هنگام تزئین قلمرو ، که برای حداقل بارها در نظر گرفته شده است ، از چمن بدون پر کردن استفاده کنید ، از ویژگی های زیبایی بالایی برخوردار است.
مزیت اصلی چمن مصنوعی این است که نگهداری آن زمان زیادی نمی برد. چنین فرشی برای مدت طولانی شکل ، رنگ و کشش اولیه خود را حفظ می کند ، از دمای پایین و بالا نمی ترسد و خوب است که اجازه عبور رطوبت را بدهد.

بازگشت به فهرست مطالب

فناوری چمن مصنوعی
چمن مصنوعی را می توان روی شن و ماسه یا پایه سخت قرار داد. بهتر است از یک بستر استفاده کنید ، این یک ماده قوی و کشسان است ، ضخامت آن از 0.8 تا 1 سانتی متر است. بهتر است از مواد نازک تر استفاده نکنید ، زیرا این می تواند منجر به خم شدن و ناهمواری سطح شود.

پس از نصب بستر ، رول رول شده و باید حداقل 10 ساعت بماند. در این حالت ، تنش های داخلی که در طول ذخیره سازی رخ می دهد ، آزاد می شود.

بوم های چمن روی هم قرار گرفته اند ، نباید کمتر از 15 میلی متر باشد. برای اطمینان از تراز دقیق درز ، هر رول بریده می شود. مطمئن شوید که همه چیز به درستی روی هم چیده شده است ، هیچ چین و چروکی وجود ندارد و می توانید رول ها را چسب بزنید.

 

لازم است بلافاصله پس از استفاده از روکش آن را بچسبانید تا در اثر تغییر دمای روزانه تغییر شکل ندهد. برای جوشکاری از نوار جوشکاری و چسب دو جزء استفاده می شود.

هنگامی که بوم کاملاً چسبیده است ، می توانید خطوط علامت گذاری اضافی را بدوزید. برای انجام این کار ، با استفاده از یک ابزار ویژه ، نوارهایی را در مزرعه برش دهید که عرض آنها 10-11 سانتی متر است. در آنها یک نوار اتصال دهنده قرار داده شده است ، که یک چسب مخصوص به آن اعمال می شود و یک خط علامت گذاری قرار می گیرد. اجازه ندهید چسب به الیاف خط بچسبد.

برای پر کردن چمن ، بیشتر از ماسه کوارتز با کسری از 0.3-0.6 میلی متر استفاده می شود. استفاده از کسری ظریف توصیه نمی شود ، مقدار ماسه بستگی به نوع چمن دارد.

لازم است فقط در هوای خشک دوباره پر شود ؛ این را می توان به صورت دستی یا با استفاده از تجهیزات ویژه انجام داد. لازم است ماسه را به طور مساوی توزیع کنید ، پس از آن گامان شانه می شود به طوری که ماسه در داخل نشسته است.

در آخرین مرحله تخمگذار بوم مصنوعی ، پر کردن آن با مهره های لاستیکی ، کسری که 1-3 میلی متر است. پس از آن ، باید دوباره گامان را شانه کنید تا دانه ها به طور مساوی روی سطح آن قرار بگیرند.

پر کردن اضافی با دانه ها پس از 3-6 ماه انجام می شود ، ارتفاع چمن بالای پر کردن باید 10-15 میلی متر باشد.

 

برای انجام همه کار برای تخمگذار بوم مصنوعی با دستان خود ، فقط باید از یک فناوری ساده پیروی کنید و سپس چنین روکش برای مدت طولانی به طور قابل اعتماد به شما خدمت می کند.

عکس چمن مصنوعی
چمن مصنوعی راه حل ایده آل برای فضاهایی است که برای جلسات و کنفرانس های تجاری و همچنین برای جشن ها و عروسی های فضای باز استفاده می شود. علف زنده معمولی زیر پا گذاشته می شود ، زیرا بدون از بین بردن جلوه تزئینی خود نمی تواند بارهای بیشتری را تحمل کند و بتن یا سطوح دیگر همیشه مناسب نیستند.

در چنین مواردی ، چمن مصنوعی به نجات می رسد. آنها را می توان در نزدیکی استخرهای شنا ، زمین های ورزشی و بازی ، حیاط یا حیاط هایی قرار داد که نور کمی در طول روز وجود دارد و هیچ شرایطی برای رشد طبیعی گیاه وجود ندارد.

چمن به صورت رول ارائه می شود تا قرار دادن چمن مصنوعی تا حد امکان آسان و راحت باشد.

اصل ساختار آن بر اساس نمونه اولیه طبیعی است. پایه تمیز کردن چمن مصنوعی یک ماده لاستیکی پوشیده از لاتکس است که عملاً تحت تغییر شکل قرار نمی گیرد. یک تار شمع (چمن) با ضخامت و چگالی متفاوت به آن وصل شده است (بسته به هدف گامان انتخاب شده است). ارتفاع شمع معمولاً بین 6 تا 100 میلی متر متغیر است.

این امکان وجود دارد که چمن مصنوعی را برای هر منظوری انتخاب کنید ، چمن آن به لطف طیف گسترده ای از رنگ ها می تواند کاملا تراکم و جهت رشد داشته باشد.

انواع چمن مصنوعی
چندین نوع چمن مصنوعی بر اساس اصل نصب وجود دارد.

منبع  : maddy-murk

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.